Status 12. Juni:
Nå er det høysesong! Det er ca en uke kø nå, men jeg forsøker å gjøre plass til hastesaker. Jeg får mange henvendelser for tiden så det er tidvis vanskelig å få tid til å svare alle kjapt, men jeg gjør mitt beste. Booking/kontaktskjema/mail foretrekkes fremfor telefoner.
OBS!: Husk å skrive når det passer, det hjelper meg veldig nå i høysesongen.
Her kan du enkelt sende inn en bestilling.
Fortell meg hva du ønsker utført og hvilken sykkel du har - navn og/eller type f.eks "Diamant Hybridsykkel" eller "Giant Exlpore". Har du et spesifikt problem er det supert om du forklarer så nøye som mulig. Legg gjerne ved et bilde om du har mulighet til det.
Jeg trenger også å vite hvor og når det passer for deg og møtes. Hvis du ikke vil skrive adresse kan du skrive bare by/tettsted, dette hjelper meg veldig med å planlegge dagene.
Siden tidspunktet må passe for oss begge er det supert om du skriver ca når det passer for deg. F.eks "På dagtid neste onsdag" eller "Hverdager etter kl 16.00".
Jeg forsøker å svare på henvendelser innen et par dager. Sjekk søppelposten om du ikke har fått svar på mail.
Vi snakkes!

ADRESSE
Siljes Sykkel har base i Horten og kjører ut i en radius på ca 20 km.


TA KONTAKT